close

             


2002年6月8號


晴寶貝嫁給了湯爸比


嫁給他的原因說不完.....體貼 細心 孝順.......



2003年.....我們的第一個大寶貝~~~ Enson出生囉



他長得像爸爸



2010年....我們家又多了個小寶貝~~~舒兒



她長的像媽媽~~~~



感謝上帝給我這麼好的老公


我會的事老公都會


我不會的事老公還是會


謝謝爸比讓我們這個家那麼快樂


更重要的是謝謝你對我家人的照顧


讓我的爸媽又多了個兒子


ㄏㄏ


再講下去就太噁心了


今天早上你問我結婚九年開心ㄇ


我的回答是認真的唷~~~~愈來愈幸福



聖經說:


「你們作妻子的,當順服自己的丈夫,如同順服主。因為丈夫是妻子的頭,如同基督是教會的頭。他又是全教會的救主。教會怎樣順服基督,妻子也要怎樣凡事順服丈夫。」(弗五22-24)


我們永遠跟隨你的腳步啦.......因為我最黏TT
 



凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐。愛是永不止息。 哥林多前書13:7-8


 



Kiss me, out of the bearded barley
Nightly, beside the green, green grass
Swing, swing, swing the spinning step
You wear those shoes and I will wear that dress

Oh, kiss me beneath the milky twilight
Lead me out on the moonlit floor
Lift your open hand
Strike up the band and make the fireflies dance
Silver moon's sparkling, so kiss me

Kiss me down by the broken tree house
Swing me upon its hanging tire
Bring, bring, bring your flowered hat
We'll take the trail marked on your father's map

Oh, kiss me beneath the milky twilight
Lead me out on the moonlit floor
Lift your open hand
Strike up the band and make the fireflies dance
Silver moon's sparkling, so kiss me

Oh, kiss me beneath the milky twilight
Lead me out on the moonlit floor
Lift your open hand
Strike up the band and make the fireflies dance
Silver moon's sparkling, so kiss me

So kiss me


arrow
arrow
    全站熱搜

    晴寶貝 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()